Over Donar

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Misschien dat je hier een antwoord kan vinden. Kom je er toch niet uit? Je kan altijd contact met ons opnemen!

1. Algemeen

  • Wat zijn de openingstijden van de fanshop?

    De fanshop is geopend op wedstrijddagen, een uur voor aanvang van de wedstrijd, tijdens de pauze en een half uur na afloop van de wedstrijd.

  • Hoe laat is de zaal geopend op wedstrijddagen?

    Op wedstrijddagen is de zaal een uur voor aanvang van de wedstrijd geopend.

  • Zijn er trainingen openbaar bij te wonen?

    Ja, bepaalde trainingen zijn bij te wonen voor publiek. Welke trainingen dit zijn is te vinden op: https://donar.nl/teams/trainingsschema

2. Tickets

  • Ik zit in een rolstoel, heeft Donar hiervoor speciale plekken en kan iemand met mij mee ter begeleiding?

    Ja, wij hebben plekken voor rolstoelers en hun begeleiders. Meer informatie over hoe deze kaarten te bestellen zijn is te vinden onder: https://donarnl/tickets/rolstoelers-begeleiderskaart

  • Mijn team speelt binnenkort tegen Donar in MartiniPlaza. Heeft Donar een Uit-vak en kan ik hiervoor tickets bestellen?

    Ja, dat is mogelijk. Om tickets te bestellen verzoeken wij je contact met ons ManagementBureau op te nemen door een mail te sturen naar info@donar.nl of het contactformulier op onze contactpagina in te vullen: https://donar.nl/over-donar/contact

  • Wij willen met een groep een wedstrijd bijwonen in MartiniPlaza, is hiervoor een groepskorting mogelijk?

    Voor groepen vanaf 10 personen gelden de volgende tarieven: € 10,- voor volwassenen en € 5,50 voor de kinderen t/m 17 jaar. Om voor een groep tickets te bestellen verzoeken wij je contact met ons ManagementBureau op te nemen door een mail te sturen naar info@donar.nl of het contactformulier in te vullen: https://donar.nl/over-donar/contact

Donar gebruikt cookies (en andere technieken) en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website, onder andere om deze te analyseren en te verbeteren.

Accepteren